Szanowni Państwo,
założenie niniejszego bloga jest dla mnie wyzwaniem, a jednocześnie realizacją moich cichych marzeń o byciu pisarzem. Praca radcy prawnego i prowadzenie indywidualnej kancelarii prawniczej pochłania całkowicie i nie pozostawia wiele czasu na dodatkową aktywność internetową. Pomimo to, postanowiłam rozpocząć prowadzenie bloga, a moja praktyka zawodowa będzie tematem tego bloga. Specjalizuję się w problematyce prawa cywilnego i prawa handlowego ze szczególnym uwzględnieniem prawa kontraktów, prawa spółek oraz prawa pracy. Zajmuję się tematami z zakresu polskiego i europejskiego prawa własności intelektualnej i przemysłowej. Występuję przed sądami powszechnymi i administracyjnymi.

W ramach niniejszego bloga postaram się w zwięzły i systematyczny sposób stopniowo wyjaśniać Państwu zagadnienia prawne, z którymi spotykam się na co dzień w pracy, i które z mojego subiektywnego punktu widzenia, mogą być dla Państwa ciekawe i przydatne. Będę przedstawiała Państwu zarówno moje artykuły i rozważania prawne, jak również postaram się informować o zmianach w przepisach prawa, pozostających w kręgu moich zainteresowań. Ważnym elementem bloga będą także informacje o praktycznych orzeczeniach sądów powszechnych i administracyjnych. 

Zapraszam do lektury.

Katarzyna Ludwichowska
Radca prawny

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

6 sposobów wsparcia finansowego dla przedsiębiorców wprowadzonych Tarczą Antykryzysową

Legalizacja zatrudnienia cudzoziemców

Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych - pamiętajcie o 13 kwietnia 2020 r.